Kreuze verwelkomt een nieuwe medewerker!

Senne Suijlen is ons op 24 januari komen versterken als Customer Service Consultant.

Senne is een ambitieuze medewerker die net klaar is met zijn opleiding IT-netwerkbeheerder niveau 4. Ten tijde van zijn studie is hij als bijbaan gaan werken bij Apotheek Zorg. Hier heeft hij 2 jaar gewerkt als Zorgteam Medewerker, waar hij fungeerde als linking pin tussen de klant/cliënt en zorgverzekeraar/apotheek. Die brugfunctie vond hij heel leuk en wil hij graag bij Kreuze ook uitvoeren om zodoende een schakel te zijn tussen de technische mogelijkheden en de wensen van de klant.

Binnen Kreuze heeft Senne zichzelf als doel gesteld om zo snel mogelijk “Waardevol in contact” te zijn. Enerzijds door zelfstandig klanten te kunnen assisteren bij vragen en/of problemen (dit bereikt hij door het opdoen van kennis en ervaring binnen de producten en diensten die Kreuze voert) en anderzijds door klanten te helpen vanuit zijn eigen kernwaarden: persoonlijke aanpak en duidelijke communicatie.

Vol enthousiasme is hij bij ons gestart en hoopt hij zich binnen het vakgebied telecommunicatie verder te ontwikkelen. Senne is van mening dat telecommunicatie enorme toegevoegde waarde heeft binnen organisaties en dat dit niet altijd bekend is. Ook tijdens zijn opleiding is er aan het vakgebied weinig tot geen aandacht besteed terwijl dit cruciaal is binnen iedere organisatie: Op het moment dat de telecommunicatie eruit ligt kan namelijk een groot deel van de bedrijven niet meer functioneren.

Wij zijn blij om Senne te mogen verwelkomen bij Kreuze en hopen dan ook dat hij al zijn doelen zal bereiken!