Kreuze ontzorgt in bereikbaarheid gedurende de pandemie!

Het RIVM heeft aanbevolen zoveel mogelijk medewerkers thuis te laten werken. Helaas zijn niet alle communicatieplatformen hiervoor geschikt en is een aanpassing door alle maatregelen niet altijd op korte termijn mogelijk. 

Kreuze kan u en uw organisatie helpen in de bereikbaarheid van uw organisatie. Kreuze heeft tijdelijke bereikbaarheid pakketten opgezet waarmee u:

  • uw callcenter/receptie of groep van medewerkers bereikbaar kunt houden door middel van een groepsbereikbaarheid (wachtrij met meldteksten/begroeting en groep met x aantal medewerkers).
  • uw medewerkers de mogelijkheid geeft om met elkaar virtueel te overleggen door middel van audio en/of videoconferences.

De voordelen van groepsbereikbaarheid

  • Operationeel binnen 24 uur!
  • Geen installatie on site door Kreuze noodzakelijk, onboarding van medewerkers door (eenvoudige) kant en klare installatie instructie.
  • 1 nieuw telefoonnummer met wachtrij
  • Optie om meerdere bestaande telefoonnummers door te schakelen
    naar deze wachtrij
  • 1 welkomsttekst / begroeting:
  • Zelf in te spreken
  • Door Kreuze ingesproken
  • Wachtmuziek
  • Beschikbaar vanaf 2 medewerkers
  • Dynamisch in- en uitschakelen in wachtrij
  • Doorverbinden via applicatie met sneltoets
  • Bellen via softphone op laptop/pc
  • Plaats en tijdonafhankelijk te gebruiken  (thuis, kantoor, elders)
  • Live wachtrijinformatie (aantal wachtenden, beschikbare medewerkers)

De voordelen van audioconferencing

  • 1 nieuw telefoonnummer met conference nummer
  • 1 beheerder per conference room met rechten om vergaderingen aan te maken (aanmaken vergaderingen via eenvoudig beheer portaal)
  • Standaard tot 5 deelnemers per vergadering
  • OPTIE: 10 deelnemers per vergadering
  • OPTIE: 20 deelnemers per vergadering
  • Eenvoudig deelnemers uitnodigen per mail

Neem direct contact op als wij u kunnen helpen uw organisatie bereikbaar te houden tijdens deze pandemie.
Of lees de infographic hier: Klik