Zoek
Laat alleen exacte resultaten zien
Zoek in titel
Zoek in tekst
Filter by Custom Post Type

Probeer deze: vaste telefoniemobiele telefoniecloudtelefoniemaatwerk

Kreuze, waardevol in contact

Vaste telefonie

Bellen tegen het voordelige vaste tarief en talloze functionaliteiten om zelf uw bereikbaarheid te regelen. Vaste telefonie is de basis voor een optimale bereikbaarheid op kantoor.

De zekerheid van vast

U wilt dat uw medewerkers op kantoor optimaal bereikbaar zijn. Voor klanten en onderling. Vaste telefonie zorgt daarvoor. Wij hebben altijd een oplossing in huis die bij u past. Wij regelen alles. Van de apparatuur tot het juiste abonnement en een passende beheeroplossing.

Traditioneel of VoIP

Naast traditionele telefooncentrales (PSTN/ISDN) leveren we ook VoIP-centrales. Daarbij belt u over een datanetwerk en worden spraak en data samengevoegd. Dat zorgt voor meer efficiency, lagere kosten en schept tal van nieuwe mogelijkheden ten opzichte van traditionele telefonie, zoals videoconferencing.

Uw telefooncentrale in de cloud

Met cloudtelefonie hebt u helemaal geen telefooncentrale nodig. Uw centrale wordt gehost in de cloud en u profiteert van maximale flexibiliteit. Overstappen is razend gemakkelijk en u behoudt uw eigen nummer(s).

Nog beter bereikbaar met vast-mobielintegratie

Voor een optimale bereikbaarheid kunt u vaste en mobiele telefonie combineren of integreren. Met een geïntegreerde vast-mobieloplossing zijn uw medewerkers vast en mobiel bereikbaar op één nummer en belt u altijd tegen het voordeligste tarief.

Meer weten?

Maak een afspraak met een van onze adviseurs en kom erachter welke ‘vaste’ oplossing het beste bij u past.

Vaste telefonie / VOIP

6 redenen

1

Meer capaciteit

Het aantal gesprekken dat gelijktijdig kan plaatsvinden via VoIP is praktisch onbeperkt.

2

Meer flexibiliteit

Bij een verhuizing kan VoIP gemakkelijk op een nieuwe locatie worden gebruikt.

3

Onderling gratis

VoIP gebruikers bellen onderling gratis met als gevolg dat steeds meer bedrijven overstappen.

4

Meer gemak en eenvoud

De toestellen en interface zijn zeer eenvoudig in gebruik. Alle huidige telefonie functies zijn mogelijk, plus extra’s en de geluidskwaliteit is veel beter dan die van een normale telefoonlijn.

5

Meer integreren

VoIP biedt de mogelijkheid tot integratie met een CRM pakket. Een belangrijk voordeel is het kunnen loggen van klantgesprekken.

6

Meer future-proof

VoIP telefonie wordt steeds meer dé standaard binnen het MKB. Ruim 20% van alle bedrijven in Nederland heeft de overstap inmiddels gemaakt en vele zullen volgen.

Deze website gebruikt cookies. Door OK te kiezen of gebruik te maken van deze website geeft u hiervoor toestemming. Kies 'Instellingen wijzigen' voor meer informatie.
Annuleren